RSS
لست بحاجة لان تبحث عني...انظرحولك فقط ستجدني .. في بسمة طفل بريء ..في لمسة ام حنون ...في نسمة هواء عليل ...في اشراقة فجر جديد ...في منظر شروق عند البحر او غروب ....في قطرات مطر تتساقط على وجهك بخفة موجودة انا ولكنك تنكرني ايها الانسان موجودة انا فاستشعرنى ما دمت تستطيع التوقيع : الســــــــعادة أسماء فتحي

أعقل مجنون . . .




أعقـــل مجنـــون ... بقلم / أسماء فتحي







أنا ياما بكون أعقل مجنون
واقعدلك تحت البلكونة
عالبحر هكون عاشق للكون
بس انتى تعالي مع الموجة
هتلاقي كمان قلبي المليان
حب واحلام يرسملك لوحة
عاشق ولهان ايه تاني كمان
يا هتيجي يا هعملك ثورة
هنجيب الوان وورود بستان
وهنعمل حفلة وعزومة
هنعيش احباب بين كل الناس
وهقولك غنوه وحدوتة
البحر جميل والموج الوان
بيسافر موجه ورا موجه
تعالي قوام دايب سهران
دا الحب مفيهوش مكسوفة 

11 / 7 / 2013

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 التعليقات:

ابراهيم رزق يقول...

كلمات خفيفة و جميلة و مبهجة

و حلوة البحر مفيهوش مكسوفة

تحياتى

aya mohamed يقول...

جميييييلة اوى :)

أسماء فتحي يقول...

أستاذ ابراهيم
شرف لي زيارتك للمدونة
وتعليقك الجميل
اتمنى تكرار الزيارة
دمت بود
تحياتي

أسماء فتحي يقول...

الجميل وجودك الدائم آية
دمتي بود حبيبتي

إرسال تعليق

نقدكم ينير لي الطريق فلا تبخلوا بنور كلماتكم .
تحيـــــــاتي لكم