RSS
لست بحاجة لان تبحث عني...انظرحولك فقط ستجدني .. في بسمة طفل بريء ..في لمسة ام حنون ...في نسمة هواء عليل ...في اشراقة فجر جديد ...في منظر شروق عند البحر او غروب ....في قطرات مطر تتساقط على وجهك بخفة موجودة انا ولكنك تنكرني ايها الانسان موجودة انا فاستشعرنى ما دمت تستطيع التوقيع : الســــــــعادة أسماء فتحي

أنا قولتهالك


أنا قولتهالك ... بقلـم / أسماء فتحي






أنا قولتهالك حنيت

لو رحت في يوم أو جيت

هفضل محتاجك بيت

ولا مره أقول مليت

ولا مره حبيبتي نسيت

ولا غربة خلتني قسيت

هستني تجيلي ياريت

دانا عمري مغيرك حبيت

21 / 7 / 2013

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 التعليقات:

شمس النهار يقول...

ياسيدي ياسيدي :)

أسماء فتحي يقول...

شموسة حبيبتي وحشتيني والله
ده كلام فاضى معقول سعادتك ههههههههههههههه
دمتى منوره المكان

salsabel salah يقول...

التصميم حلو اووووووووووووووي
فيه كام غلطة املائية بس
والكلام جميل

أسماء فتحي يقول...

سلسبيل
شكرا على وجودك ياقمر
مبسوطة أن التصميم عجبك
وشكرا على الملحوظة لانى مش راجعت الكتابة
ده غير الزن اللى كان جنبي وأنا بكتب ياريت تعذريني على الأخطاء
وشكرا على الملاحظة مرة تانيه

تحياتي

إرسال تعليق

نقدكم ينير لي الطريق فلا تبخلوا بنور كلماتكم .
تحيـــــــاتي لكم